While you were working...
August 4th, 2011
06:33 PM ET

While you were working...

Today's news you might've missed:

  • Rumor has it that actress Carey Mulligan and singer Marcus Mumford are engaged - only five months after they began dating. Hopeless romantics will gush over the reported fact that the couple used to be childhood pen pals. (Us Weekly)
  • Clint Eastwood's Hoover biopic, "J. Edgar," stars Leonardo DiCaprio plus an insanely good-looking cast - the movie will be widely released on November 11. (Entertainment Weekly)
  • If you're in the Coney Island area, stop by for a free Aretha Franklin concert at 8 p.m. ET Thursday. (New York Daily News)
  • Kelly Osbourne slams Christina Aguilera on E!'s "Fashion Police," throwing out expletives and insults that you were supposed to leave behind in grade school. (USA TODAY)
  • Former soap-opera actress Sarah Michelle Gellar is heading back to her beginnings as she signs up to guest star on "All My Children." (Hollywood Reporter)
  • Rachel Zoe's 4-month-old son, Skylar, is already the mini-fashionista one would expect - the stylist revealed that she's spent nearly $90,000 on his wardrobe! (Access Hollywood)

soundoff (23 Responses)
  1. charlie crack

    Have good w/e all....be good

    August 5, 2011 at 4:20 pm | Report abuse |
  2. charlie crack

    Dang....tracies swimmin' around again....aww sh!t (i mean poo)

    August 5, 2011 at 4:19 pm | Report abuse |
  3. alecia

    Good Friday all! You didnt have to wait long. Tracie is like Dr. Who's pet something and is back! Happy weekend all!

    August 5, 2011 at 2:53 pm | Report abuse |
  4. ah ha

    @peace glad u caught cancer earley u would be with this tracie youaar talking of. Not being mean i mean it. Saw on other thred.

    August 5, 2011 at 11:31 am | Report abuse |
  5. charlie crack

    RIP tracie.....hey @prezpeace, fernace, BV, itsamemario, mad, alecia and anyone I have fogotten must have gone w/ the "true poo tracie". I bet poo returns someway, somehow. Yall be good.......

    August 5, 2011 at 11:04 am | Report abuse |
  6. Peace

    Hey there itsamemario! She will be reincarnated into, oh IDK, Mr, Hanky's wife...? HaHa! Hey Charlie, BV, Mad, fernace, alecia, Evel, ya know, hey all! Have a great w/e & as Charlie would say, "Be good"! I know fernace, good at being bad! LOL ! Oh & mario, Loved the comment about the eggs! LMAO!

    August 5, 2011 at 9:00 am | Report abuse |
  7. itsamemario

    @peace heya! yea from what i gather tracie is no longer floating around here. she will of course be back you realize? oh well see ya on zee boards..movin on. mush team mush..

    August 5, 2011 at 8:34 am | Report abuse |
  8. Peace

    Wow, I heard about tracie on the other blog. I have to admit, tracie cracked me up the other day when she told someone to "turn your head & cough"! So tracie went "swirlin' down the hole", hope she landed face up & mouth opened! (Just the way she liked in life!) RIP to the Queen of Doo! (LMAO)

    August 5, 2011 at 8:05 am | Report abuse |
  9. @ the 12:41 ....LOL

    Yes that's why you above are responding. You have such a full filled life that you took the time out to read and respond, meanwhile you just came back from ba-ng!ng some w*h-o*r*..e whime you paid high dollars to, whlie your wife and children are alseep and your mama is f***ing the gardener. Yeah the crackhead and vamps really enjoyed feeding off your w**or **e of a mother

    August 5, 2011 at 1:40 am | Report abuse |
  10. Lol

    But that explains u being up. Crackhead, tweeked n skitzd out UNTIL morning when you bring your vampire @ss out again.

    August 5, 2011 at 12:41 am | Report abuse |
  11. Lol

    Lol you can always tell who the young kids r on these blogs bc they don't respone until the morning. Im guessing mommy tells them no more computer time lol

    August 5, 2011 at 12:21 am | Report abuse |
  12. Tracie Rep - the 3rd one

    Hmmm ..rolling eyes...i didn't mean to kill her. Honest i heard that portalpunk was hired by vixen to rid of her. there are some other stories that a the suction of the bowl was so heavy that it sucked her in. you know, one of those flush as you go deal because you are sh!t!ing too much deal. sucked her right in. the emt team w mr crack couldn't even find her to save her.

    August 4, 2011 at 11:46 pm | Report abuse |
  13. Tracie's Rep

    Sorry it took a min 2 get the info 2 family and friends. Tracie is in the city water sewer now and is not doing well. There is an engineer with a net trying to fish her out, but the outlook is not promising. May she rest in "poo"

    August 4, 2011 at 11:11 pm | Report abuse |
  14. charlie crack

    Ahhh....well tracie is now swimming with the fishes...wait I mean "feces"....lol.......you have a right to be in a bad mood with the school and flip flops situation.....@msfernace........be good now......if @prezpeace shows up, hey you.......like @BV said, I think everyone is watching Jersey Shore......it just came on 15min ago and I already hear drama blaring out of the tv in the other room

    August 4, 2011 at 10:15 pm | Report abuse |
  15. Beautiful Vixen

    Seriously Charlie, I was having a talk with the Grim Reaper and God and Satan are having it out. Nothing new in that area, but God doesn't want her/him nor do Satan. They both are saying that Tracie is going to come and s!hit all over them. This just may cause the end of the world because those two are set on not wanting Tracie in their place. So that idiot, Harold Campman or whatever is name is, never saw this coming. Tracie just made a fr!ck!ng mess of everything once again.

    August 4, 2011 at 8:13 pm | Report abuse |
  16. charlie crack

    @BV- I'm suuuuure you are so disappointed and grieving about Tracie......I'm with ya....."down the crapper Trace....deuces" 🙂

    August 4, 2011 at 7:50 pm | Report abuse |
  17. Beautiful Vixen

    RIP Tracie. You poor SOB must be heading right now into the hell of big ugly poo 😦

    August 4, 2011 at 7:46 pm | Report abuse |
  18. charlie crack

    Happy to make you laugh/smile @ms fernace....now the "marquee is poo free...."

    August 4, 2011 at 7:43 pm | Report abuse |
  19. fernace

    Sorry to hear of the (un)timely death of tracie! I had just about had enough of her/him?, & was about to make a complaint to the Blog Police! Now I don't have to! Rest In Poo, tracie!! Ps. hey charlie, funny comment,lol!!

    August 4, 2011 at 7:35 pm | Report abuse |
  20. charlie crack

    @rep- That's funny! But you have to atleast give a (gurgling sound) "POOooo- – -" (fading as spiraling down the toilet) ridden goodbye as she's flushed. Bye @tracie some else got firsty and rid us of the poo!

    August 4, 2011 at 7:20 pm | Report abuse |
  21. Tracie's Rep

    I didn't realized we were FIRSTY!! Tracie would have loved that...in honers of his death

    August 4, 2011 at 7:16 pm | Report abuse |
  22. Tracie's Rep

    I'm here to tell fellow bloggers that Tracie died this evening while sitting on the toliet doing a poo. Tracie will no longer be posting comments. No more POO comments. Thank you all for your friendship. I know we will not miss the poo comments.

    August 4, 2011 at 7:12 pm | Report abuse |

Post a comment

You must be logged in to post a comment.

Advertisement
About this blog

Our daily cheat-sheet for breaking celebrity news, Hollywood buzz and your pop-culture obsessions.