Kevin Federline is a dad-to-be... again
April 5th, 2011
03:10 PM ET

Kevin Federline is a dad-to-be... again

Looks like Britney Spears’ sons have a sibling on the way.

No, the “Hold It Against Me” singer isn’t expecting - but her ex, Kevin Federline is.

K-Fed, 33, is expecting his fifth child – his first with 28-year-old girlfriend Victoria Prince – this summer, his rep confirmed to CNN.

The dad-to-be’s current brood includes sons Jayden James, 4, and Sean Preston, 5, with Spears and son Kaleb, 6, and daughter Kori, 8, - his children with Shar Jackson.

Us Weekly reports Federline and Prince, who's five months pregnant, are expecting a baby girl they plan on naming Jordan.


Filed under: Celebrities

soundoff (25 Responses)
  1. Justme

    It's called a condom, look it up.

    April 13, 2011 at 10:28 am | Report abuse |
  2. NotalentKev

    Boy needs to be clipped. No sense in bringing anymore gonna-b-trainwrecks in to the world.

    April 6, 2011 at 10:10 am | Report abuse |
  3. itsame

    yup yup, n we are articulate like mofo!..Ok typing like a riri is hard,,

    April 6, 2011 at 3:03 am | Report abuse |
  4. Lace

    Lmao! As always some pretty funny comments.

    April 6, 2011 at 2:46 am | Report abuse |
  5. Rufus Leroy Washington

    He ain't no father, he just a sperm donor! son, if you stay home with Rosy Palm and her 5 sisters, you would't have to pay no child support!

    April 5, 2011 at 8:22 pm | Report abuse |
  6. freakyblonde

    Must be nice to live your life on other people's money and getting whomever they chose knocked up. It is called a condom; It helps prevent pregnancy, prevent STDs and HIV...look it up, K-Fed!
    Oh wait, without Brit Brit's money, you would be nothing. I guess get as many people knocked up as possible and you may hit the jackpot.

    April 5, 2011 at 7:17 pm | Report abuse |
    • Tammy

      everyone seems to forget that Britney was a willing partner, and was a train wreck after they broke it off for many years, so much so that her father had to go in and take control of her estate and K-Fed got custody of their children, so K-Fed mustn't have been that bad. That being said, k-fed is still pretty gross to me, but then anyone who would bang Britney Spears + two other women, and whomever else will spread their legs and cheeks, is pretty gross. and some of you are right, wrap that junk before you funk.... it controls the population and diseases.

      April 6, 2011 at 10:25 am | Report abuse |
  7. whisper

    Gots to buy a bigger Trailer then I guess

    April 5, 2011 at 7:10 pm | Report abuse |
  8. namiah

    ?

    April 5, 2011 at 6:34 pm | Report abuse |
  9. emma

    his first wife was a jiggaboo ! LMAO !

    April 5, 2011 at 6:33 pm | Report abuse |
  10. Kay/Kay/Kay All The Way

    Who Cares? He rode Brittany's coat tails to get where hes at now. Is she still paying alimony to him? Just wondering b/c I havent heard anything about him since they broke up. And who is this girl hes with now? Never heard of her.

    April 5, 2011 at 6:25 pm | Report abuse |
  11. Charles

    thats a damn shame,

    April 5, 2011 at 5:57 pm | Report abuse |
  12. Oh No

    I just poo'ed in my pants. Again.

    April 5, 2011 at 5:44 pm | Report abuse |
  13. Prom Night Dumpster Baby

    I look in the mirror,and all I see is him..are you my daddy... .?

    April 5, 2011 at 5:38 pm | Report abuse |
  14. itsame

    damn its like this dude just has to breathe on a girl to knock them up! hes gotta be part puerto rican for that kind of potentcy..congrats tho..

    April 5, 2011 at 5:24 pm | Report abuse |
  15. MadCityBabe

    he just looks like a greasy ick

    April 5, 2011 at 5:12 pm | Report abuse |
  16. MadCityBabe

    .......I wonder where his income comes from...................quite a few mouths to feed.................I bet SHE planned this.

    April 5, 2011 at 5:11 pm | Report abuse |
  17. Marta

    Ughh! Can this guy get a vasectomy? The sad thing is that apparently he supports all his children with Britney's money...

    April 5, 2011 at 5:09 pm | Report abuse |
  18. The Nordic One

    ..and they breed

    April 5, 2011 at 4:54 pm | Report abuse |
  19. HUMMMMmm

    Geez he is a unemployed baby making Machine!! Damn Brit Brit.. Your money for alimony must be going a long way!!!!!

    April 5, 2011 at 4:23 pm | Report abuse |
  20. JR

    the amazing part of this story is the guy still has a Rep....wow

    April 5, 2011 at 4:02 pm | Report abuse |
  21. Dave

    How in the blue hell is this even news?? He got his 10 minutes of fame with Britney Spears...

    April 5, 2011 at 3:43 pm | Report abuse |
  22. Head Diva In Charge

    Good for Kevin. Money & class.

    April 5, 2011 at 3:41 pm | Report abuse |
  23. TD

    Honestly, I'm the first to be negative towards celebrities, but props to this guy. In the last two or three years he has completely dropped out of the spotlight to raise his kids. Seems like he's getting his head on straight again.

    April 5, 2011 at 3:41 pm | Report abuse |
  24. Superhiro

    Lol, completely forgot this guy existed.

    April 5, 2011 at 3:11 pm | Report abuse |

Post a comment

You must be logged in to post a comment.

Advertisement
About this blog

Our daily cheat-sheet for breaking celebrity news, Hollywood buzz and your pop-culture obsessions.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 7,064 other followers